5 mars 2009

.se lång dags färd mot natt

Ja, det blir en sån dag i dag. Dagen började tidigt och just nu sitter jag
och "photoshopar" - eller ja, just nu skriver jag det här blogginlägget,
men borde photoshopa, fast å andra sidan blir nog det här enda tillfället
att skriva. Det är en fullspäckad dag. Snart ska vi titta på en film, vet
ej vad det blir för nåt. Sen tänkte jag åka hem och äta och sen åka in till
stan med brorsan och hans väskor, men nu visar det sig att det är ett
vernissage på KG52 (Kammakargatan 52) med Anders Petersen som
tydligen gör sin första separatutställning i Stockholm på tio år.
Du mich Auch Nära avstånd heter den. Återkommer om den om jag
går nu eller när jag har gått. Måste få tag på brorsan också och bestämma
en tid vi ska ses.

Sen ska jag på konsert på söder och sen på födelsedagsfest på min stammis-
bar, och tanken är att vara kvar i stan till halv fyra, så man kommer väl
att vara lagom pigg. Men det ska nog gå bra.

.

Inga kommentarer: