1 mars 2009

.se jag ska inte säga vad var det jag sa...

...eller ska jag det?

Vi låter det förbli osagt än så länge, men plötsligt har det försprång
Barcelona hade över Real Madrid på tolv poäng blivit fyra och jag antar
att fler än en fick en hjärtattack idag – förhoppningsvis bara bildligt – när
de såg matchen mellan Atlético Madrid och Barcelona. Jag såg den inte
för jag var på träning och sprang själv efter en boll, men jag följde sista
kvarten, då Barcelona ledde med 2-3 på mobilen. Det är första gången
jag testade att följa matchkommentarerna via mobil. Det gick väl si och
så med det. Men jag fick i alla fall fram att Atlético kvitterat till 3-3 och
tio minuter senare kopplade jag upp mig igen för att läsa om matchen,
då hade de gjort ett till mål och vunnit 4-3.

Det var målrikt, inte som träningen i dag som var extremt målfattig. Lite
av det bidrog jag med tack vare mina fantomräddningar de gånger jag
fick stå i mål och hämta andan. Även om ett eller två bollar hittade förbi
mig.

.

Inga kommentarer: