12 februari 2008

.se tick tack tick tack

Tiden slukar allt den möter i dess väg, och ibland känns det
som om man inte riktigt hänger med. Min att göra-lista blir
bara längre och längre för var dag, vilket i och för sig är trevligt
även om det utan tvekan börjar bli dags för en semester.

I morgon ska jag äntligen träffa min handledare, tre månader
efter att han fått teoridelen, och jag antar att om jag inte
kontaktat honom så hade det väl inte hänt nåt. Samma sak
tycks gälla Canon help service. Det har gått två månader och
ingen hör av sig. Får väl ringa igen.

Min diktsamling är på drift igen, inte till förlag men till några
vänner. Världen är kanske mogen för den, får läsa igenom
och se om jag fortfarande är nöjd eller om nåt måste ändras.
Version VI är jag inne på, om jag inte är helt ute och cyklar.

Inga kommentarer: