10 februari 2008

.se sju noll

Se där. Trött och glad och det är söndagskväll. Har precis sett klart
Real Madrid-matchen, som jag först tänkte strunta att spela in, men
som jag som tur var spelade in så att jag kunde se när jag kom hem
från jobbet. Det var som att kolla på den live, riskabelt att öppna
internet explorer - japp, fast i den versionen, har inte köpt det där
med den andra läsaren än - för min startsida är www.as.com och då
skulle jag se resultatet innan jag sett matchen och då är ju live-illusionen
borta. Det var nog inte roligt för alla Valladolid-fans, men fan vad jag
hade kul och skrek Måååååååååååååååååååååååååååål!! varje gång som
Real nätade - så där två timmar senare än då de verkligen gjorde mål.

Är det här inte härlig läsning så säg:

1 R. Madrid 23 18 2 3 53 18 56
2 Barcelona 23 14 6 3 42 15 48

Synd bara att Mallorca spelade oavgjort.

Inga kommentarer: