8 februari 2008

.se nu är det officiellt...

Det har blivit viktigt att skriva ett inlägg per dag, det kliar i fingrarna annars.
Har jag så mycket viktigt att säga? Troligtvis inte, men va fan. Om det inte
vore för den svenska radioprataren så skulle jag kunna inbilla mig att jag
var på ett internetkaffé utomlands och drack min apelsinjuice, men det är
inte direkt nåt som tyder på att det skulle vara så. Näpp, ville bara säga hej,
nu ska jag till krogen och träffa lite vänner och vara social.

Nyhet i tidningen i dag att facebook skulle implodera, för många användare.
Vi får väl se, antalet användare påverkar ju inte nämnvärt när det är knappt
några som orkar uppdatera sina profiler nu för tiden.

En glad nyhet är att imorgon blir det sovmorgon. Äntligen! Eller kanske inte,
kanske åker jag en snabbis in till stan, på vinst och förlust. Inget jag kan
avslöja mer om nu. Hursomhelst så är det här ingen kalender, så jag tänker
inte berätta mer.

Inga kommentarer: