25 januari 2009

.se så trött

Jag har ett blogginlägg från resan, men jag orkar inte
skriva ner det på datorn i dag heller, så det får vänta
till i morgon eller nästa dag. Borde fixa trådlöst hemma
nu när brorsan ska vara här, så slipper vi bråka om
vem som ska sitta i vilken dator, fast sitter en med linan
i vardagsrummet så kan hela familjen vara uppkopplad,
så modernt.

Var på första fotbollsträningen på tre veckor, eller om vi
säger så här, jag har missat tre söndagar i rad, men i dag,
den fjärde söndagen var jag med, och det blev kämpigt,
även om det gick hyfsat bra de stunder som jag inte
behövde hämta upp andan. Ja, så det kanske skulle ha
stått första fotbollsträningen på fyra veckor, äsch, vad
vet jag. Segt är det hursomhelst. Nåja Real vann mot
Deportivo, Raúl ”han som aldrig gör nåt” gjorde mål.

.

Inga kommentarer: