26 juli 2009

.se gott och blandat

Läste i tidningen i dag att de spanska mördarsniglarna
egentligen verkar komma från Frankrike, hur som helst
så verkar de vara på tillbakagång. Inte för att de
påverkar mig nämnvärt. Har ju ingen trädgård där de härjar.

Och Molly löper igen och driver mig till vansinne.

Cykeltur till Kärrtorp från Årstaberg och det var inte det
lättaste att hitta, lyckas alltid villa bort mig, men vägen
tillbaka slapp jag i alla fall köra genom naturreservatet
som jag hittade på ditvägen. Det blev en tur till
Rålambshovsparken och lite latinamerikansk musik och dans,
som var ganska bra, saknades lite mer information om danserna
och dess innebörd. Hade varit lite mer intressant då.
Den sjukaste var nog en egyptisk dansare som jag inte riktigt
vet hur han platsade i det hela, men han dansade runt och runt
och runt – säkert en miljon värv – jag blev själv snurrig av det.
Riktigt färggrant var alla hans kjolar.

Blir nog bilder så småningom. Nu har jag lovat en massa bilder,
jag vet. De kommer…

Nu ska jag titta på Real Madrid i Peace Cup och sen blir det nog sova.

.

Inga kommentarer: