4 mars 2008

.se xp vs vista

Just nu känner jag mig handlingsförlamad, det är mycket strul att få
allt och fungera som man vill mellan Vista och XP. Vista är ju visuellt
mycket snyggare, men frågan om det räcker i längden. Kommer det
att finnas nåt vettigt under all denna skönhet. Än så länge ger den mig
bara huvudvärk. Det är knappt så jag hinner med att jobba nu när jag
håller på och försöker hitta lösningar till en massa olika program, så för
tillfället delat mina datorer på en stackars skärm och tangentbord och
mus. Nej, nu ska jag glömma bort alla världsliga bekymmer och kolla
på lite fotboll. När man ändå är handlingsförlamad så får man se till att
dra nån nytta av det hela. Finns det nåt roligare än fotbollszapping? Jag
har fyra matcher att välja på. Imorgon får jag lämna datorverkstan åt
sidan och ägna mig åt att jobba, för annars får man väl käka tangentbord
nästa månad.

Inga kommentarer: