14 mars 2008

.se rss-flöden

Ligger lite efter med min rss-läsning på grund av en otrolig
jobbtyngd vecka. I och för sig var det pub i går så man fick
slappna av lite och ta lite bilder också. Provade blixten men
valde till slut att köra utan den. Läste blixtmanualen på
tåget in men det var så mycket att hålla reda på. Jag tror att
jag tog fyra-fem blixtbilder, några blev för mörka - när jag
sköt med blixten uppåt - högt i tak - andra blev bländande
vita, tacka vet jag dagsljus.

I dag när jag kom hem efter ett universitetsmöte med min
handledare och ett jobbmöte, låg jag på soffan och tittade
på ett program på ettan eller tvåan - dubbelkollade nu och
det var på tvåan om fotografen Carol Jerrems. Det går i
repris 18/3, K special 0.05 - så tekniskt sett går den den 19.
Jag kommer nog att titta på programmet igen, jag somnade
nämligen nånstans bland bilderna och vaknade nån timme
senare.

Näpp, nu ska jag plöja igenom ca 1800 rss... Det blir nog bara
några hundra, är för seg.

Inga kommentarer: