31 januari 2010

.se slag från hjärtat

Det blev en lång och kall dag på stan, men i goda vänners lag
var kylan ingen match. Det blev ingen promenad på isen, får
se om jag hinner ta mig in till stan i dag innan det blir mörkt
och göra ett nytt försök. Det blev lite fotande, vernissage, fika,
en snabbis på Olé, sen till Högkvarteret där det tyvärr var
fullsmockat så man inte kunde se föreställningen, men så kom
Caro och hennes gäng och de drog i stället till Strand på reggaefestival.
Jag och Tatis hakade på och det var riktigt kul. Träffade ett spanskt par
- eller ja, multinationellt - uppvuxna i Luxemburg, Berlin, London, Madrid.
Ja, lite överallt. De tog sig hit med cykel från Madrid. Ja, cykel.
Otroligt häftigt och väldigt jobbigt måste det ha varit. Tre månader.
När vi till slut kom in på klubben så var det ett releaseparty för
Slag från hjärtat. Här är deras första officiella video.



De var riktigt bra, ska lägga upp lite bilder sen. Skönt sväng.
Sen dansade Caro, Merian och jag loss.

Kvällen avslutade jag hemma med att se Deportivo La Coruña
mot Real Madrid. Mer om det strax.

.

Inga kommentarer: