27 november 2009

.se thåström...

...signerade sin samlingsplatta och det var en lång kö, först
så plåtade jag det hela. Han hade en väldigt snygg affisch bakom
sig, där det stod Thåström i versaler. Sen gick jag ut till Plattan
där kön slutade och väntade på att få köpa en platta. Tyvärr
hade de inte utgåvan med dvd - som egentligen var den intressanta,
men men, man kan inte få allt. Jag sa till Thåström att ena skivan
skulle till Spanien då sa han "synd att jag inte får följa med den".
Ja, det skulle väl inte brorsan ha något emot.

På väg hem gick jag förbi systembolaget och där ringlade det också
en kö för att få komma in och handla sprit. Tycks ha blivit på
modet att köa igen.

Såg den berömda Skavlan senare på kvällen. Han hade bland annat
Thåström som gäst - som sjöng en låt - men också ganska träffsäkra
Fredrik Lindström och Monty Pythons Terry Jones. Du kan se
avsnittet fram till den 27 december på SVT Play.

Om du bara vill se Thåström har någon lagt upp det på youtube.



När jag ändå håller på kommer ett par klipp till. "Flicka med guldbruna ögon".


och "Släpp aldrig in dom här".


.

Inga kommentarer: