22 november 2009

.se mätt som en plätt

Och orkar egentligen inte skriva, så mycket att fixa så just nu
har allt låst sig, mättnaden ger inte någon energi heller. Inte
förrän den lagt sig. Tog en liten promenad i regnet i dag, typiskt
nog så var det soligt i går när jag satt inne hela dagen och jobbade
medan i dag som jag var i princip färdigjobbat så var det mulet
och regnigt. Nåväl, perfekt fotoväder. Synd bara att det är så få
som använder paraply nu för tiden. Eller så var det bara att det
regnade för lite. Själv är jag inte någon paraplyanvändare, men
rent fotomässigt behövde jag paraplyn, men de lös med sin
frånvaro. Måste skicka iväg bilder på tryck i kväll eller i morgon
bitti, om jag ska ha något att visa på tisdag.

På tal om skriva så dök det upp en intressant länk om en penna,
som jag i alla fall har använd väldigt mycket. BIC. Låter det
bekant. De ville göra en reklam om hur mycket man kunde skriva
med deras penna och sagt och gjort kom reklambyrån med
förslaget att de skulle göra en tidning, med enbart en BIC-penna.
Nedan kommer videon. Länken där jag snappade upp historien
finns här.



.

Inga kommentarer: