9 februari 2009

.se fången i kaos

Ja, titt som tätt så händer det nåt med tågtrafiken. Är det inte
signalfel så är det ledningar som fallit eller så är det ett gäng
idioter som drar i nödbromsen så att nån skadar sig och måste
föras till sjukhus. Men eftersom det är saker som jag inte kan
påverka försöker jag inte bli störd av dem, å andra sidan är det
lite svårt om man ska hinna i tid nånstans och tänker ta ett
tidigare tåg - som enligt sl.se ska gå enligt tidtabell - och tåget
är inställt. Det som gör det ändå mer skrattretande är att de
nu har lagt till i informationen som nån röst läser upp i högtalarna
att man ska gå in på www.sl.se eller ringa sl:s kundtjänst för mer
information. Jo, jag tackar. Hur som helst så åkte tåget hela vägen
och det stannade till och med i Årstaberg trots att de sa att de
inte skulle göra det.

Missade filmen i dag, synd för jag tror att jag hade gillat den, nåja,
får se om jag kan låna den. Kanske har de med sig den så att jag
kan låna den. Vi spånade idéer om vår fotopresentation, så jag
får inte bli för långrandig om jag ska kunna fixa allt ikväll när jag
kommer hem.

.

Inga kommentarer: