7 oktober 2010

.se Formentera dag två

Så, efter att ha gått upp strax efter nio, vaknade två gånger men eftersom
resten av sällskapet sov passade jag på att göra likadant. Det var längesen
jag gick och la mig vid nio på kvällen och sov ut till nio nästa dag.

Nu ska vi upp på Formenteras högsta punkt och sen ut till en fyr.

Cyklarna följer med, kanske inte att vi cyklar upp men vi kommer i alla fall
att cykla när vi väl är uppe. Dagen vaknade väldigt molnig vilket är ju passande
för att fota och för att bestiga ett berg, men sen får vi hoppas att vädret
är snällt och inte regnar på oss. I går blev det inget bad, jag doppade bara fötterna
och det var behagligt, men alldeles för klippigt och vågigt på den sida av ön
som vi befann oss då. På motsatta sida hade vi legat i lä och där hade jag nog badat.

Vi får se vad dagen har i sitt sköte i dag. Återkommer på kvällen.

.

Inga kommentarer: