12 september 2009

.se fotboll och foto

Har en massa grejer att fixa men det får vänta till imorgon tror jag. Har
surfat efter lite mer information om KW Gullers, inför nästa fotouppgift
så jag kanske återkommer med honom när jag vet mer. I dag blev det
90 minuters fotboll på plan och sen 90 minuter till på tv, som tur är så
skötte sig Real Madrid bättre än vi och krossade med 0-3.

Jo, men eftersom det är söndag i morgon så tänkte jag för er som
läser det här i dag eller i morgon att det skulle sitta fint med lite längre
läsning och eftersom det inte blir jag som skriver den så tänkte jag
tipsa om en fototidning som heter Foam som just har släppt ett
dubbelnummer och det är läsbart på nätet för er som inte orkar ta
er ut och hitta någonstans där lösnummer säljs. Bland annat finns det
en intervju med Stephen Shore, och när vi ändå är inne på honom
så hittar ni en artikel till i Wallpaper, den artikeln är från 2007. Vidare i
Foam finns det en artikel om vad som definierar talang – eftersom det
här dubbelnumret handlar om det.

.

Inga kommentarer: