15 maj 2009

.se utställning 150 meter bild

Ja, då var vernissagen överstökad. Jag vet inte vad de
officiella siffrorna blev. Jag vet inte ens om det
kommer att finnas några officiella siffror på antal
personer som gick runt och såg bilderna. Men det var
riktigt kul. Jag fick helt klart mersmak och det
var underbart härligt att så många vänner kom dit.
Det blir kul att läsa vernissageboken sen. Hann inte
riktigt med det i går. Det blir riktigt varmt i vårt
lilla hörn av skolan där hela klassen huserade.
Det var riktigt fina bilder. Runt två, efter lunchen
fick jag äntligen upp mina bilder tack vare Adrians
hjälp, enda tråkiga var att Carolina var lite småsjuk
så hon blev inte långvarig. Riktigt rakt blev det upphängt
också. Man kan bli nöjd för mindre. Otroligt häftigt
att ha bilder i lite större format, bara att ha a3 som jag
hade var coolt, sen var det andra som valt 70x100. Vinet
och chipsen räckte till kvällens slut, det blev till och
med chips över, och en massa cider, vinet tog slut. Men det
första som tog slut hos oss var glasen. Jag ska försöka
lägga upp lite bilder den här helgen på hela tillställningen.
Ett längre vernissage också, men det är kanske svårt att börja
tidigare om det är en vardag. Fyra timmar flög iväg väldigt
snabbt. Jag vill ha fler utställningar. Har jag sagt att det
gav mersmak. Blir kul att se bilderna på tisdag igen, gå runt lite.

-

Inga kommentarer: