8 april 2009

.se filter och foto, men inte fotofilter

I dag bläddrade jag igenom magasinet Filter, nummer sju
var ute, och de hade en artikel/portfolio med Anders Petersen.
Där stod det bland annat att han kommer att ha en utställning
på Moderna Museet i maj, närmare bestämt är det en utställning
där det även kommer att finnas bilder av Eva Klasson och
Christer Strömholm. Åter till verkligheten. 9 maj till 20 september.

Jag köpte magasinet. Jag vet inte om det här med portfolion
var en tillfällighet, men det gäller att stöda när tidskrifter
kommer med nåt bra, så att de fortsätter med det. Kändes
som om det var dags att se hur tidskriften var nu när den
funnits i ett års tid lite drygt. Jag sitter och filar på ett annat
inlägg men det här kom emellan. Först var det tänkt som en
avslutning på det jag håller på att skriva, men det kändes
som om det är bättre att det står självt. Det gäller att
köpa sig lite tid.

Jag får väl skriva nån gång om fotofilter...

.

Inga kommentarer: