14 september 2008

.se gäspningar...

En sak är säker, gäspningar smittar och idag har jag gått hela
dagen och gäspat, i ett typiskt fall av autosmittning. Det värsta
av allt är att det är såna där gäspningar som inte riktigt är
avslutade, jag vet inte om det är ett vanligt fenomen, men då
och då så händer det mig. Jag gäspar, men kommer inte riktigt
till slutet på gäspningen, så jag måste börja om och börja om.

Nåja, det kanske botas med lite sömn, så jag ska strax ge upp
för dagen.

Det är en ny inneboende hemma, en svart liten katt med lång
lång lång svans. Raka motsatsen till Pellesvanslös. Än så länge
så bär hon namnet katten. Ja, med andra ord är hon inte döpt,
i födelsehemmet hette hon Pärlan, men jag vet inte jag.

Återkommer med namn och bild så fort hon hittar sitt namn.

Inga kommentarer: