18 september 2008

.se funderingar om bloggen...

Jag har länge velat ha en funktion i blogger som möjliggör
att man kan posta inlägg i förväg och att de publiceras det
datum man vill. Det är möjligt att en sån funktion
redan finns, det vore oerhört praktiskt för de tillfällen
då man kände att man ville skriva lite inlägg men inte
publicera alla samtidigt, och inte behöva logga in varje
dag för att göra det. Inte för att det händer så ofta att
man vill göra det, men då och då har det varit så.

Det funkar alldeles utmärkt i min fotoblogg så det känns
som om funktionen inte borde vara omöjlig att åstadkomma.

Just nu är jag inne i en trötthetsperiod som sammanfaller
med en period med mycket aktiviteter, vilket kanske är en
möjlig orsak till tröttheten, en annan kan ju vara att jag
går upp vid sju men lägger mig mellan 1-2 på natten.

Jag får kolla upp det där med blogger senare. Återkommer.

Inga kommentarer: