29 januari 2012

.se intressanta blogginlägg...

...och såna som bara är till för att göra dagens inlägg. Det blir väl lite så
och det kanske förkastar hela idén med att skriva ett inlägg dagligen när
man inte anstränger sig så värst mycket och det är väl inget att sticka under
stol med att man inte alltid har nåt att säga. Jag är trots allt inte en person som
pratar särskilt mycket eller ja, det beror nog på samtalsämnet har jag insett.
Om du frågar mig om vad jag tycker om nye partiledaren, är det klart?, eller
kanske partiledarkanditaten så blir mitt svar ganska intetsägande. Vem bryr sig?
Ja, uppenbarligen många, och de kan väl hålla det samtalet. När jag sa att
jag inte var så intresserad så sa en tjej, man ska inte prata om sex, politik
och religion. Ja, två av tre kan jag väl hålla med om.

.

Inga kommentarer: