1 november 2010

.se första november

Ja, tiden flyger fram och snart flyger jag också hem. I dag
har det varit soligt på dagen och sen har det regnat och nu
på kvällen, natten, är det ganska kyligt. Men jag antar att
det är precis mer av den varan som väntar hemma. Nåja, i dag
och i morgon blir det jobb och lite blandade nöjen, tror jag.
Vi får se. Såg Alberto Garcia-Alix-utställningen häromdagen,
vet inte om jag skrev något om det, troligtvis inte. Den var
bra, vissa bilder var till och med bättre än jag väntat mig,
andra kanske inte. Vet inte vad jag tycker om honom. Det finns
lite likheter med Petersen, men ändå inte. Ja, det är kristallklart,
eller hur? Han hade ett bildspel som varade i 17 minuter, det
var nog det som jag gillade mest, att sitta och titta på bilderna
till tonerna av specialkomponerad musik. Jag ska kolla om jag
har skrivit om Garcia-Alix tidigare, annars får jag väl göra
någon slags presentation. Men det blir inte i dag.

.

Inga kommentarer: