25 november 2010

.se det blev ett utgångsförsök...

...i natt, men när jag såg tåget åka iväg i fjärran så vände
jag hem och fortsatte att översätta.

Jag var ute tidigare i dag och skickade ut en inbjudan,
resten har väl fått det via mejl eller Facebook, tror inte
att jag glömt någon. Skrev om det här också så det borde
vara täckt på alla fronter. Vet dock inte om det blir någon
vernissagedricka, kom varken iväg i tisdags eller i dag för
att prata om det. I morgon måste det blir ramköp.

Just det, jag cyklade i snön i dag, det var kul. Cykeln
hade bra fäste. Även om det var lite kyligt, det kanske
blir en fortsättning på vintercyklingen. Kanske till träningen
på söndag. Ja, bara jag slipper snöstorm och isfläckar borde det
går bra.

Nåja, nu ska jag fortsätta med översättningen. Det är en
massa trådar som måste knytas ihop innan jag blir färdig.

.

Inga kommentarer: