27 juli 2010

.se däckad...


I dag har jag typ legat i sängen och återhämtat mig från gud vet
vad, feber, ont i halsen - det var nog det sistnämnda som slog
till hårdast. Men jag hoppas vara frisk i morgon. Just nu känns
det väl ganska bra. Senaste timmen har jag i alla fall suttit lite
framför datorn och gått igenom rss-länkar, kollat bilder och
annat och upptäckte att det var Krazy Kats hundraårsdag,
så jag länkar till en bild som visar Krazy Kats första uppenbarelse
i media. Bilden är rätt så stor så du får nog skrolla för att
se hela om du inte nu har en enorm skärm. Krazy Kat-äventyret
är längst ner på bilden. Originellt. Grattis i efterskott.

Lustigt nog så blev jag klar med "Hundraåringen som klev ut genom
fönstret och försvann", det var en lång titel det. Händelserik bok.
Så från en hundraåring till en annan, så det kan bli.

P.S. Minskade ner bilden så att man kunde se hela. Klicka på den
så får du den större i ett annat fönster.

.

Inga kommentarer: