23 maj 2010

.se utmattad

Efter gårdagens bröllop och dagens klättrande till stadens toppar, okej,
jag får tillstå att samtliga tre byggnader jag var uppe på hade hiss, men
ändå, symboliskt klättrande var det allt och många steg från ett ställe
till det andra, och en massa små regndroppar hann falla på mig. Tack DN.
Ja, inte för regnet, utan för möjligheten att ta sig upp.

Nu har jag i alla fall njutit av utsikten från Söder Torn, Garnisonen
och äntligen har jag tagit mig upp på Kaknästornet. Inte illa alls. Det
var mulet och ganska grådaskigt, men Stockholm är alltid vackert,
oavsett vad det har för dräkt på sig. Vad kan man säga, fortfarande
kär i staden efter alla dessa år.

Sen var det match och den gick inte så bra, ny förlust, och ett par
hårda tacklingar så jag lär väl halta fram i morgon. Sen blev det
middag när man kom hem och ett tre timmars-jobbpass.

Nu har jag en massa bilder att titta igenom från gårdagens bröllop
och dagens strapatser.

.

Inga kommentarer: