30 maj 2010

.se första grillpartyt...

...enda problemet var att jag redan hade ätit, så jag kom inte med
nåt att grilla och så var jag inte hungrig heller. Underbart ljust
strax innan solen gick och la sig. Och senare på kvällen steg månen
upp bakom Hammarbybacken, och den var röd, röd, tyvärr gick
det nog inte att fånga det med kameran. Skulle ha haft med mig
ett teleobjektiv. Men men, det var kul och det blev sent.

På vägen dit lyssnade jag på "På minuten", och rekommenderar
det varmt, om ni inte har något emot att skratta inför en oförstående
tågvagn. Å andra sidan kan man ha roligt när man hör folk prata
på tunnelbanan också. Som två killar som satt och drack öl, och
som vid Gullmarsplan tyckte att de skulle hoppa upp och åka till
Sickla Udde för det blev "är lite ful baklänges". Ja, man får anta
att det var fyllelogik, eller något.

.

Inga kommentarer: