2 mars 2010

.se ett litet tips om panoramafotografering

Ska alldeles strax åka in till stan och fota, men jag hinner med
ett litet tips som jag såg när jag tog en liten paus från jobbet.
Det handlar som ni kan gissa om panoramafotografering och själva
hopsättandet av bilder. Det är Photoshopgurun Scott Kelby som
kommer med det knappt en minut in på 23 avsnittet av DTown. Se det
här. Inser så här i efterhand att det var lite dumt att strunta i
de här programmen eftersom de fram till nu har varit Nikon-
relaterade. Samtidigt så har det ju dykt upp lite allmänna tips
så jag får väl kolla i efterskott på allt. Om inte annat så kan man
ju lära sig lite om Nikon-gåtan. Ifall man nån gång får en sån
påtvingad på sig för att ta nån bild.

Snön faller harmoniskt ner utanför mitt fönster och jag funderar
lite grann på hur tågen går.

.

Inga kommentarer: