21 november 2008

.se dagens reklamsamtal

-Jag ringer från Front.
-Jaha.
-Du kanske känner till oss.
-Om du inte säger mer blir det svårt.
-Vi har herrunderkläder och vi lanserar en kampanj där du har blivit utvald…
-Jag är inte intresserad.
-Nej, kanske inte än, men du kommer att bli det.
-Nej, och jag har inte tid. Hej då.

Ja, det var dagens reklamsamtal, som jag inte alls har tid med, som tur
är går det ganska snabbt att lägga på. Jag är lite osäker om det var
en ny kampanj eller nya kalsonger de lanserade. Nåja, vem bryr sig.

Mr Music fick tag på mig också efter många misslyckade försök. De
ville ge mig en skiva, men jag tackade nej.

Sen säger folk att man aldrig får något gratis. De ringer till mig
stup i kvarten och erbjuder saker gratis, sen är det en annan femma
om det verkligen är gratis...

Inga kommentarer: