30 augusti 2011

.se backar upp...

Så där, nu har jag köpt en stor hårddisk så att jag kan backa upp
alla bilder. Den senaste veckan har min backup inte funkat eftersom
den hårddisken varit full, så jag har levt i ovissheten om jag skulle
lyckas fixa det innan katastrofen slog till. Jag håller tummarna.

Dessutom har jag äntligen gjort slag i saken och köpt ett nytt
tangentbord, minns inte om jag beklagat mig över det tidigare,
men bokstaven l fastnar titt som tätt och då blir det antingen en
massa l eller så går det inte att använda vissa kommandon, så
det var en riktigt irriterande egenhet som tangentbordet hade,
dessutom var musen trasig så det blir skönt att byta ut bägge.

Men tangentbordet får vänta tills alla filer är backupade så datorn
inte fryser fast eller något sånt.

.

Inga kommentarer: