21 juni 2011

.se åskan mullrar...

...och den här månaden tror jag att jag inte skrivit så mycket av intresse
här i bloggen. Det har varit mycket att göra före resan och sen under resan
hade jag inte riktigt tillgång till att sätta mig ner att skriva och efter det
har jag också haft fullt upp med allehanda ting. Jag får ta tag i det. Har
några inlägg om foto som jag håller på att förbereda. Jag har också gjort
en facebooksida för min fotografiska personlighet. Den hittar du här.

Ska försöka få igång den sidan och sen måste jag och det har jag sagt i
månader nu göra om min hemsida lite. Kanske att det är dags att hitta
någon som kan göra den åt mig, men då måste jag ha idéerna klara för
mig och det är väl det som håller mig tillbaka just nu. Jag har tankar
men inget som jag riktigt kan ta på just nu.

I början på nästa månad kommer jag nog att investera i en ny dator,
behöver en snabbare processor som kan hantera Photoshop CS5 om
jag nu bestämmer mig för att köpa den. Nu när jag har igång ett par
program samtidigt blir datorn lite seg.

.

Inga kommentarer: