15 december 2010

.se Chase Jarvis och hans intervjuer

Jag har nämnt honom tidigare, så här kommer det lite du kan roa
dig med ett par timmar.

Det är samtal med fotografer och kreativa människor. Vi börjar med
bröllopsfotografen Jasmine Star här.


Sen har vi National Geographic-fotografen Penny de los Santos
och skaparen av en wikiliknande sida om mat, Foodista.com:s Barnaby Dorfman.


Här är samtalar Chase med ännu en fotograf, Jeremy Cowart, här.


När jag ändå samlar in Chases saker så kommer det nedan ett samtal med
Zack Arias. Som sagt, det här kommer bara att uppta 7-8 timmar av ditt liv,
så njut av det lite i taget.


Jag har inte lyssnat igenom dem än så jag vet inte vilken jag ska rekommendera,
men man får nog gå efter intresse, bröllopsfotografi, mat, National Geographic,
allmänt fotografi eller så kan man kika i fotografernas hemsidor och lyssna på
dem som har de mest tilldragande bilderna.

.

Inga kommentarer: